tapas & friends

Igår träffade jag Ullis, Annicka och Sanne. Vi köpte med oss lite olika typer av plockmat då dagens vi bestämde oss för tapas till middag. När vi var färdiga på Ica gick vi till Annickas mysiga lägenhet som ligger i Aspudden. Jag hade en fantastisk kväll (som alltid med dessa tjejer). Vi pratade om allt från döden till framtiden till inredning. Märks att vi börjar bli vuxna nu, men barnasinnet har vi såklart kvar. Allt var alltså in sin ordning igår och jag kunde sedan åka hem med ett leende på läpparna, glad över att ha dessa fina vänner i mitt liv.




Kommentarer
Postat av: Annicka

Åh fint! :) Är glad att ha er också. Och check, barnasinnet kommer alltid finnas kvar, hihi.<3

2011-09-18 @ 14:09:17
URL: http://annickalinnea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0