great personalities

Jag sitter och tänker på olika härliga personligheter och tänkte dela med mig av min två förebilder.
De två stycken förebilderna för mig är Chris Martin och Jessie J. För båda två verkar vara sånna fantastiska människor. Chris Martin har varit en förebild sedan en lång tid tillbaka, för att han inte har "tappat det" som många kändisar verkar kunna göra, utan står för sin grej, är nykterist, är en fantastisk sångare och verkar bara genuint omtänksam och verkar ha båda fötterna på jorden. Jag har alltid haft åsikten att om alla skulle vara som Chris Martin skulle världen vara en finare värld. Jessie J har jag fått upp ögonen för på senare tid. För att även hon verkar vara ödmjuk och köra sin egna grej. Hon skriver ju dessutom grymma pepplåtar, som t.ex. "who you are", "price tag" osv. Människor som dessa, som är ödmjuka fast sånna stora sjärnor, de går verkligen hem hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0