härliga helg

Vilken härlig helg det har varit och det bästa är att än är den inte slut. Denna helg har det stått födelsedagsfirande på listan, i fredags firade jag Markus lillebror Jesper som fyllde 16 år och igår åt jag födelsedagsmiddag hos min Farmor som fyllt 65 år. Lugnt och skönt!
Idag tog jag en promenad med mamma & pappa till Zetas trädgård där det var höstmarknad och därför såklart fullt med folk. Vi hade tyvärr inte med oss kontanter och kunde därför inte prova deras äppelmust som de gjorde på plats, riktigt synd för det såg väldigt gott ut. Det är alltid lika kul att gå runt på Zetas tycker jag, jag älskar blommor och får alltid en massa inspiration.

Bilder från idag, Zetas trädgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0