Vilken harlig dag!

Vilken harlig dag! Idag fick vi antligen sol vilket jag var glad over sa jag fick sola lite sista dagen har pa on. Idag har vi alltsa bara legat och softat pa stranden. Det blev inget fullmoonparty for oss da vi aker hem tidigt imorgonbitti och det blir for dalig timing tyvarr denna gangen, far bli en annan gang!

Imorgon tar vi taget tillbaka till bangkok och kommer fram pa mandag. Taget tar 13 timmar att aka sa det ar inte direkt nagra x2000 dom har har. Tur att det ar sovplatser pa taget! 
Pa tisdag aker vi till var nya destination, Malaysia! De ser vi fram emot. Vi har tankt planera malaysia lite battre an vad vi har planerat Thailand sa vi hinner med allt vi vill gora dar. Har i Thailand har det varit mest relax, i Malaysia blir det lite mer intensivt har vi tankt. Om ni har nagra tips for Malaysia far ni garna dela med er!

Hoppas ni har en skon helg dar hemma!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att höra att ni har det bra! Tänkte bara tala om att jag går in på bloggen varje dag för att se om ni har skrivit nåt nytt, men jag kommenterar sällan. :)

Ha det bra så länge!

Kramar från faster Jeanette

2011-03-19 @ 19:51:39
Postat av: Peter & Sussi

Härligt att ni hade lite tur med vädret så här i slutet på Koh Samui vistelsen. Följer med spänning fortsättningen på resan. Vi har precis ätit en god middag med farmor och Conny: de hälsar så gott och hänger även de med i er blogg varje dag. Pussar o kramar från mamma o pappa,farmor och Conny....

2011-03-19 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0