sunrise bungalow

Hej alla fina. Nu har vi precis atit en god middag pa ett "hal i vaggen". Dom stallena ar de basta tycker vi for da far man uppleva mer av den riktigt thailandska maten an nar man ater pa en turist restaurang.
Nu ar vi framme pa lamai beach och det var som vi hoppades, mycket battre an chaweng! Vi bor i en enkel men anda mysig bungalow som ligger nara stranden och omradet ar lite som en djungel, mycket kvittrande faglar osv. Vi valkomnades av en stor spindel vid ingangen till omradet och jag vagade knappt ga under den jag som ar radd for spindlar och ormar. Nar vi sedan fick var bungalow sa var den saklart bredvid det stora spindelnatet. Markus sa da till agaren till stallet att jag var radd for spindlar och da forklarade hon att denna spindel inte var farlig. De tog anda bort spindeln for min skull som de verkligen inte hade behovt gora, men snalla som de ar har vill de att man ska trivas och ma bra.
Idag har vi bara legat pa stranden och njutit av livet (Ja vi var det bra). Imorgon blir det val samma visa som idag, alltsa strandhang. Hursomhelst sa mar vi bra har och borjar komma in i rytmen har nu.

Karlek, Hannah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0