Suk 11

Vi trivs soom fiskarna i vattnet pa vart boende har i bangkok. Imorse nar vi kom fran tagstationen gick vi direkt till ett internetcafe och letade boende, men bestamde oss for att aka till ett stalle fran var lonley planet bok och det visade sig att vara riktigt toppen!

Idag har vi gatt runt pa stan och kollat i de stora shopping galleriorna, borjade att sporegna nar vi skulle ga vidare fran siam fun till MBK sa da blev det istallet ett stopp pa starbucks med lite fika.
Hursomhelst sa har vi det toppen och vi gillar verkligen bangkok! Darfor kanns det toppen att vi har lite mer tid har innan vi aker hem, da vill vi hinna med att kolla tempel osv.
Nu har vi precis atit bananpankaka, dock var denna inte lika bra som Mr. pancake man pa Koh Samui ;).

Imorgon fyller min fina basta van Kristiina 21 ar, Grattis hjartat! Onskar att jag kunde vara med och fira men vi far ta det nar jag kommer hem istallet!

Hoppas ni har det toppen hemma, vi hors i Malaysia!!

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Tack sötnos!!

Jag hoppas att du bli frisk snart och får uppleva de finaste delarna av malaysia! Har ni ätit roti chanai än? Det är ett måste!!! du har säkert smakat de brödet hos mig (ser ut som pannkakor) som man doppar i currysås. Och tetare är också gott!



Cameron highlands är vackert! och jättefuktigt!

Ska ni till någon ö? <3

2011-03-25 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0