sjukling

Hej pa er. Jag som trodde att jag skulle ma bra idag men dar trodde jag fel. Fortfarande feber och ont i kroppen, har antagligen akt pa nagon influensa.. Kanns riktigt segt att ligga pa rummet och sova hela dagen nar det ar massa saker jag vill hitta pa men det ar bara att vila sa det blir bra snart.
Vi stannar har i KL tills jag mar bra igen sa cameron highlands far vanta ett tag, vi hade egentligen tankt aka imorgon. Blir inte MGMT heller, massa roliga saker blir installda nu. Markus ar ute och ater lunch nu sa jag passar pa att kolla lite pa datan medans jag har lite krafter iallafall.
Hoppas ni mar bra dar hemma.

Kommentarer
Postat av: farmor o conny

vad ni är duktiga vi läser eran blogg varge dag var rädda om er puss o kram farmor o conny den här bloggen är det bästa som hänt sen vi börgade med datorn

2011-03-25 @ 19:58:43
Postat av: Mormor o morfar

Hej på Er! Som vanligt följer vi Er resa varje dag.

Vi tycker att man nästan följer med i verkligheten

fastän man halkar omkring här hemma.

Hoppas Hannah bli bra så fort som möjligt.

Krya på Dig! Idag på morgonen var det minusgrader igen. Vi väntar på våren.Kram från mormor o morfar.

2011-03-26 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0