Sista dagen i Cameron Highlands

Idag ar det soligt och ganska varmt sa vi har solat lite har pa morgonkvisten. Imorgon aker vi vidare mot Perhentian Islands vilket ska bli underbart. Nu langtar vi efter stranden och varmen. Perhentian Islands ar en valdigt lugn o dar det endast finns generatorer som ger el sa det finns ett begransat utbud av datorer och det ar ocksa valdigt dyrt sa det kommer nog inte bli mycket uppdaterande nu pa ett nagon vecka. Just so you know! Men i Singapore kommer det definitivt uppdateringar pa vad vi gor osv.
Till nagonting annat, nu sitter vi och kollar utbildningar till hostterminen och jag har precis skickat in min anmalan. Sa till hosten blir det forhoppningsvis plugg!

Hoppas ni mar bra dar hemma och att varen ar pavag. Och mamma & pappa - ni aker till madrid idag val? Isannafall far ni ha en toppen resa. Puss, Hannah!

Kommentarer
Postat av: tack hannah för din kommentar jag farmor er stolt för att jag har bloggat till er puss o kram

2011-04-02 @ 00:05:14
Postat av: Kristiina

Va kul att ni ska till Perhentian! Ska ni till Lilla (Kecil) eller stora (besar) delen av ön? Om ni ska till Kecil rekomenderar jag long beach! Åk inte till Moonlight eller nått, där finns bara ett hotel, en restaurang och efter tio måste alla vara tysta. Låt er inte luras utav deras egna kartor, de är omgjorda till deras fördel ;)



Saknar er! <3



Ps. C och jag är tillsammans :)

Och när du kmr hem måste vi på en utställning på fotografiska som jag jättegärna vill gå på!

2011-04-02 @ 17:12:19
Postat av: vad har ni tagit vägen har inte sett eran blogg sen i fredags nu är det söndag kväll kram farmor o conny

2011-04-03 @ 18:59:34
Postat av: Kristiina

Ingen internet på ön? blir lite orolig när ni inte uppdaterar. Puss på er <3

2011-04-04 @ 16:31:12
Postat av: Hannah

Vi ar pa kecil.Imorgon aker vi tillSingapore.Vi har inget internet har men i Singaporeblir det mer uppdateringar!! Puss

2011-04-07 @ 13:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0