onsdag

Idag tar vi det bara lugnt har i Cameron da vi ar ratt trotta fran gardagen. Soligt och ratt sa varmt ar det idag, sa jag har passat pa att sola lite.
Laste igar pa Aftonbladet att det ar oversvamningar pa hela Koh Samui och att alla turister ar strandsatta da inga flyg, bussar eller batar gar. TUR att vi inte ar dar just nu och synd saklart om alla dom som ar dar.
Vi stannar har i Cameron highlands till pa fredag, da aker vi vidare mot det som sags ska vara paradiset - Perhentian Islands. Ska bli riktigt skont med varme, stranden, havet och bara slappa igen. Innan vi aker vidare ska vi dock njuta av Cameron highlands som ar riktigt vacker, ni som aker hit maste verkligen till BOH tea plantation som ar riktigt vackert. Kanske ska ivag pa lite vandring i djungeln imorgon igen. Har verkligen varit perfekt att aka hit till det svalare klimatet i nagra dagar for att svalka av sig lite, men nu langtar vi lite efter stranden eftersom att det var ett tag sen vi lag pa en strand nu.

Nu ar det tea time som det alltid ar har!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag tänkte på er när jag läste om översvämningarna i Koh Samui! Vilken tur att ni åkte därifrån! Saknar dig <3 puss!

2011-03-30 @ 14:15:12
Postat av: farmor oconny

hej på er vad skönt att ni mår bra i detta konstiga väder i tayland tittar forfarande varje dag jättespännande vad ni tar er för kram farmor o conny

2011-03-30 @ 21:15:26
Postat av: farmor oconny

hej på er vad skönt att ni mår bra tittar på eran blogg varje dag jättespännande vad ni tar er för kram farmor o conny

2011-03-30 @ 21:33:41
Postat av: Hannah

Uliis: Ja riktigt tur, hade inte varit kul att vara dar nu. Det var ju riktigt daligt vader nar vi var dar ocksa sa det maste vara nagonting konstigt med klimatet. Saknar dig med <3



Farmor&Conny: Kul att ni har kommit igang med datan! Hoppas ni mar bra. Kram Hannah

2011-03-31 @ 06:32:44
Postat av: farmor o conn

vad jag blev glad att du svara på min kommentar jag är ju nubörgare o vad jag tycker o conny tycker att ni är så duktiga hoppas allt och erat ävetyr går bra kram faror oconny



2011-04-02 @ 00:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0