Koh Samui

Hej dar hemma i kylan. Idag har vi tagit oss till hualampong train station dar vi blev trevligt bemotta av en infoguide. Det visade sig att tagen mot Koh samui var fulla, men som tur var sa kan man ocksa aka buss till baten mot Koh Samui sa nu har vi bokat buss biljetter till Koh Samui. Buss resan tar ca. 8-9 timmar och baten tar sedan ca 2 timmar.
Imorgon drar vi alltsa till Koh Samui! Ska blir ratt skont att komma ivag till en o dar man kan sola och bada och slippa denna stokiga storstad for ett tag. Vi stannar i Koh Samui till den 20de mars da vi tar taget tillbaka till bangkok dar vi bor en natt och sen vidare till Kuala Lumpur.
Nog om det. Nu ska vi snart ata lite lunch och sen ska vi kanske ta oss till nagon shopping galleria och kolla pa skor, solglasogon osv. Smart som jag var sa glomde jag mina solglasogon hemma sa jag far kopa nagra bra har.

Nu ska vi ut pa stan igen. Skot om dar hemma!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh gud va härligt att åka till koh samui! Alla säger att de är super nice där! Stanna till den 21 då de är full moonparty som tydligen ska vara as grymt på koh samui :) puss på er! Hälsa Markus!

2011-03-04 @ 10:23:29
Postat av: Buzz Killington

Låter härligt!

2011-03-04 @ 11:43:27
Postat av: Mathilda

Vad kul att allt flyter på! :) Är inte alls avis... Hoppas ni får en underbar resa, jag håller koll på vad ni gör!

Kramar Mathilda

2011-03-04 @ 20:29:44
Postat av: kristiina

weehoo en blog! :D ni får ha det bäst! och om ni behöver råd ang. kuala lumpur kan ni fråga experten ;) puss på er! <3

2011-03-05 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0