KL by night

Igar kvall akte vi upp i KL tower som ar en hog byggnad och ar nastan lika hog som petronas towers. Jag som ar ratt hiojdradd var lite prirrig i borjan men det var inte sa farligt utan mest coolt att se hela Kuala Lumpur pa kvallen ovanfran. Riktigt coolt att se petronas towers fran sa hoga hojder!
Idag har vi haft en heldag pa stan. Vi har kollat chinatown, central market, merdeka square ooch sedan letat bussbiljetter till cameron highlands som var riktigt svart att hitta. Idag har vi alltsa promenerat en hel del sa nar vi var i central market hade dom ett fisk spa, dar man stoppar ner fotterna bland massa fiskar som borjar suga pa fotterna. Detta provade Markus pa sa nu ar hans fotter som nya!
Vi gillar denna stad, doch ar det mycket svarare att hitta har an i Bangkok. Idag har vi gatt en massa kringelikrok vagar vilket har varit jobbigt for mig som har akt pa nagot virus har. KL ar rent generellt en mycket renare stad en bangkok. Inte heller lika stokig da det bor mindre manniskor, 1,5 miljoner mannsikor har.
Imorgon spelar MGMT har i KL, skulle vara grymt att ga pa aven fast biljetterna ar over var budget. Vi tankte kolla om det finns nagra biljetter imorgon sa om det finns sa tvekar vi inte pa att ga.
Ikvall blir en slapp kvall, jag ar som sagt sjuk. Feber, ont i halsen och forskyld sa det blir en tidig kvall sa jag ar pigg imorgon.
Puss, Hannah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0