Cameron highlands

Nu ar jag antligen frisk igen! Sa sjuk som jag var i fredags har jag inte varit pa lange. Det kokade om mig for att jag var sa varm och det enda jag orkade var att ligga i sangen. Inte alls kul i denna varme. Men nu ar jag pa benen igen.
Idag har vi kopt bussbiljetter till Cameron Highlands sa imorgon kl. 12 drar vi och bussresan tar ca 4 timmar vilket inte ar sa farligt langt tid.
Ska bli kul att aka vidare nu och upptacka nya platser. Cameron highlands ligger inat hogt upp i landet och det ar mycket kyligare dar an vad vi ar vana vid har. 20 grader overskrider aldrig tempperaturen sa nu blir det pa med tjock kladerna och trekking skorna! Efter Cameron aker vi antagligen vidare till perhentian islands som ar tva oar pa ostkusten i Malaysia. Ska bli skont att komma till en paradis o och sola och bada tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Hej igen! Skönt att Hannah blev frisk igen.

Trevlig fortsättning på resan önskar mormor o morfar.

2011-03-27 @ 12:09:17
URL: http://hannahochmarkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0