Blir aldrig som man tänkt sig

Idag är det söndag och 2 dagar tills vi åker. Grymt! Håller på och tvättar och provpackar. Ska försöka få med mig så lite som möjligt så jag orkar bära runt ryggsäcken i minst 30 graders värme.
Blir antagligen ändrade planer i vår reserutt. Smarta som vi är konstaterade vi idag att vi måste ha en utresebiljett ur Thailand inom 30 dagar annars kommer vi inte in i landet. Nu måste vi alltså boka en biljett senast imorgon och det blir antagligen till Kuala Lumpur, dit vi egentligen hade tänkt åka sist. Men eftersom det inte går att flyga från Bangkok till Laos så är det som det är. Vi får ta det i en omvänd ordning.
Nu är det inte långt kvar iallafall och idag började jag få lite resefeber men jag har nog ändå inte förstått riktigt att det är ett tag vi ska vara borta, jag tänker att vi kommer hem om 2 veckor. Trots det så längtar jag såklart och är otroligt nyfiken på denna resa och få uppleva en annan kultur under några månader.
Kärlek, Hannah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0