Sista dagen i Siem Reap

Godmorgon och glad pask pa er dar hemma. Nu har vi precis checkat ut och ska snart ut pa stan for att kolla runt lite. Bussen hamtar inte upp oss forens kl 19.00 idag sa vi har hela dagen pa oss att gora saker har i Siem Reap idag. Riktigt varmt ar det har, det ar deras varmaste period sa det ar lite for varmt att vara ute mitt pa dagen nastan, darfor ska det bli riktigt skont med lite sol och bad nu sa vikan svalka ner oss lite iallafall. Vi hors i Sihanoukville!
Puss, Hannah & Markus.

Kommentarer
Postat av: Jeppsor

TJenare och glad påsk på er :) Och Markus, har du dina hörlurar med dig?

2011-04-23 @ 23:13:30
Postat av: Marksor

Hej Jeppsor glad pask tillbaka :) Jag har mina horlurar med mig. Vi hors pa Skype snart!

2011-04-24 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0