.

Idag har vi haft annu en dag bland de maktiga templena. Borjade dagen med att aka en bra bit fran alla de andra templena och hamnade vid ett tempel som sags vara gjort av kvinnor. Det var massa sma krussiduller med olika figurer och tecken som var otroligt noggrant inristade, darfor sags det vara gjort av kvinnor for att de var sa noggrant gjort. Akte sedan vidare till ca. 4 andra tempel och sedan avslutade vi dagen vid 6 tiden.
Imorgon ar var sista dag i tempel omradet och denna dag borjar tidigt narmare bestamt kl 05.00 da vi ska kolla soluppgangen over Angkor Wat. Detta kommer nog bli haftigt.
Siem Reap ar en mysig stad och det ar valdigt annorlunda har an vad jag hade forestallt mig. Jag hade tankt mig att det skulle vara annu mer smutsigt och lite mer "deprimerande"an vad det ar. Jag gillar Kambodja mycket an salange, manniskorna ar trevliga och hjalpsamma och det ar en skon stamning har. Pa lordag har vi bokat bussbiljetter till Sihanoukville och vi kommer fram sondag morgon. Far se vad vi tycker om detta stalle.
Ikvall blir en tidig kvall da vi ska upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0